неделя, 1 януари 2017 г.

Книгите които ще прочета през 2017 | Blog or something

През изминалата година четох повече книги от всякога. Не са особено впечатляващо число, но тази година ще го подобря.
Реших тази година да си наложа задачата, да опитам да прочета поне петдесет книги. Разбира се предизвикателството, което съм си задала ще впиша и в профила си в Goodreads.

И така, ето някои от книгите, които със сигурност ще прочета през 2017. Някои исках да прочета още през есента, но по стечение на обстоятелствата и с горещата подкрепа на училището, това не се случи.




Дюи
Напоследък съм изпаднала в нещо като дупка, като творческа криза, само че с четенето. Започнах книгата малко след като БОПС дойде, но още не съм я завършила - срам и пак срам.

Алена Кралица
А тази я влача още от есента йей! И аз съм човек с блог, чиято основна тема са книгите? (Забавен факт - когато си купувах двете книги от поредицата, в Сиела имаше промоция и беше пълно с хора. Като един примерен читател се бях замъкнала към касата с осем книги, които бях на път да изтърва, а пред мен - опашка. Това, разбира се започна да ми вкисва настроението, но то веднага беше оправено от много мило момиче, което ме спря и ми каза, че Алена кралица и Стъкленият меч са много хубави. Не беше кой знае какво но много ми оправи настроението.)

Стъкленият меч
Веднага щом прочета Алена Кралица ще прочета и тази. Очаквам да са прекрасна поредица.

Коледна песен
Може и Коледа да е минала, но настроението ми още е тук. А и това е детска книга-класика - как се очаква да устоя?

Напиши и изгори (Тийн)
Това не е точно книга за четене, а по-скоро дневник за попълване, но искам до края на годината да съм го попълнила.

The twelve days of dash and lily
Мисля, че започвам да съжалявам че изобщо си купих книгата с всеки изминал ден. Но я купих и ще я прочета, ако ще да е другата Коледа, когато се случи.

Кажи ми три неща
Честно казано нямам търпение да я прочета - очаквам големи неща, така че дано да е хубава.

Ние, лъжците
Макар да ми беше спойлнат края на книгата, все още се вълнувам да я прочета. Очаквам да е от онези, които ще разтърсят представата ти за света и ще подложат на съмнение всичко, в което вярваш. Не знам дали това ме плаши или ме кара да се вълнувам...

Хари Потър и затворника от Азкабан
Всъщност искам да прочета абсолютно всички книги от поредицата, но тази смятам да прочета в близкото бъдеще.

Бухтичка
Още през лятото щях да я чета, но по стечение на обстоятелствата е в мен чак сега.

Истории от академията за вампири
Беше в Коледния БОПС, звучи много обещаващо и е книга на Касандра Клеър - какво повече да искам?

Сезонът на костите
Бях си взела книгата на промоция, но още не съм я прочела, макар че звучи суперинтересна.

Gemina
Не знам как точно ще преведат/изпишат заглавието при превода, но това е втората част на Илумине. Надявам се тази година да излезе превода, защото не е една от книгите, които искам да чета на английски, а нямам никакво търпение да я прочета.

Българ - книга игра 2
Прочетох първата и ми хареса, защото беше супер забавна и разтоварваща (точно обратно на очакванията ми за Ние, лъжците), така че искам да видя какво ще представляват другите две. Вероятно, когато в Сиела пак има промоция ще си ги взема.



Wreck this journal
Имам го от 2014 или 2015 и просто се надявам да го завърша преди да умра.

Това бяха всички книги, които конкретно съм набелязала за тази година. А кои са във вашия списък? Кои книги съжалявате, че не сте прочели през изминалата година?

Честита Нова 2017 година на всички!
Bye! And don't forget to blog...or something.

4 коментара:

  1. "Ние, лъжците" е една наистина хубава и mind-blown книга, която надявам се да ти хареса. И аз имам Wreck this journal, но съм го отворила само ... Дано някой ден и аз го завърша. Пожелавам ти да прочетеш и да направиш всичко от поста ти до края на годината :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ах, сега още повече се надъхах да я прочета! Благодаря ти много - и аз се надявам да изпълня целите си ^^ И честита Нова година!

      Изтриване
  2. Страхотен пост! Беше ми интересно да прочета кои заглавия плануваш за тази година! Пожелавам ти да ги прочетеш всичките, а и още много! (:
    П.П. - "Алена кралица" наистина е невероятна, на мен ми е сред любимите книги. За съжаление не мога да кажа същото за "Ние, лъжците", но може би защото не я разбрах напълно 😁 Приятно четене!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много! ^^ Аз съм 130 страници навътре в книгата и мога да кажа, че също ми харесва. Само трябва да си наложа да изляза от този книжен застой и да прочета всички книги които искам ;д

      Изтриване