сряда, 11 януари 2017 г.

5 книги които се надявам да преведат през 2017 | Blog or something

Ако гледате прекалено много booktuber-и, които не са Българи, ако разглеждате прекалено много книги в goodreads, ако живеете в чужбина, но предпочитате да четете на български или направо казано ако се интересувате дали книгите, които искате да четете са преведени...значи не сте дошли на правилното място. И аз нямам представа. Не знам къде мога да проверя и макар че редовно търся информация, никога не мога да я намеря. За това реших да направя тази полу-класация, полу-оплакване, за да споделя с вас кои книги бих искала да видя на Българския пазар тази година.

Честно казано те са ужасно, ужасно много, за това реших да ги сведа до петте най-очаквани от мен заглавия. Ще се надявам, а пък дано да ги видим преведени преди и тази година да отлети!

5. Girl Online going solo
Мисля, че говоря за тази поредица, прекалено много - кажете ми ако е така. Всъщност това е книга която вече съм чела, но честно казано съм развълнувана и за българското ѝ издаване. Иска ми се да видя как ще изглежда българската корица, как ще реагират приятелите или по-скоро най-добрата ми приятелка. Освен това искам най-накрая да мога да говоря за нея без да се тревожа, че издавам нещо. За тези, които също очакват книгата мога само да кажа - прекрасна е!

4. The Sun is also a star
Очаквам с нетърпение втората книга на Никола Юн, макар да не съм чела "Всичко, Всичко", все още. Чувала съм толкова прекрасни неща за книгата му и писането му, че чак ми става мъчно, че все още не съм я прочела. " Слънцето също е звезда" (както предполагам ще преведат заглавието) звучи интригуващо и обещаващо, и като книга с дълбок смисъл, от онези, които ще разтърсят светът ти непоколебимо. Определено нямам търпение да имам възможност да я видя на български.






3. Our chemical hearts
Макар, че това ще е история за първа любов, а на мен често ми се струват клиширани (и все пак продължавам да ги чета) ми се струва много интересна и определено ми грабна окото. Да не говорим, че историята е описана като смесица между писането на Рейнбоу Роуъл и Джон Грийн и определено нямам никакво търпение да видя това. Ще е срамота да не спомена и прекрасната корица, чудя се дали ще я запазят? Много се надявам да видя тази книга на българският пазар - сама ли съм?

2. Gemina
Книгата продължение на Илумине, за която говоря още преди да беше излязла на английски. Вероятно щеше да е на първо място, ако не беше тази поява на нови главни герои - не ми допада толкова, защото прекалено много харесвах Езра и Кейди. О, също и КАЗИМ. Признавам, че ще ми е мъчно за тях и няма да мога да ги заменя така лесно, но от друга страна съм супер развълнувана да видя, какво ще ми предложи втората книга. Дано да излезе на пазара по-скоро, защото прекалено много искам да разбера какво ще се случи - все пак това е една от любимите ми книги / поредици!





1. King's cage (Кралска клетка)
Третата книга от поредицата Алена Кралица. След няколко дни започвам да чета Стъкленият меч и съм прекалено развълнувана за да дишам, и толкова много искам да разбера какво ще се случи ааааааааааааааааааааа. Мисля, че ще откача, като се има предвид, че King's cage даже в оригинал не е излязла още, така че може да се наложи да чакаме до 2018 докато я видим на български, а аз просто не мога да чакам до тогава! Остава ми само надеждата..


А за кои книги сте развълнувани вие, тази година?

Bye! And don't forget to blog...or something.

5 коментара:

  1. Прекрасен подбор на книги ! Аз от своя страна, освен за "King's cage", нямам търпение за третата и последна част на "Ангелско нашествие", а също така и за вторите книги към "Ясновидците" и "Гневът и зората" ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря! с: Аз пък нямам търпение, първо да прочета първите две части на Ангелско нашествие хдд Много искам, наистина звучи прекалено интересна за да я подмина, но просто все не посягам към нея, когато вляза в книжарницата.

      Изтриване
  2. Третата част от трилогията "Алена кралица", ще излезе на български през март тази година :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аааааа страхотно! Ужасно много се радвам, че няма да чакам дълго (както чаках за нови сезони на Шерлок хдд). Много благодаря, че ми каза! :)

      Изтриване
  3. Имам ”Слънцето също е звезда” на английски и с удоволствие я прочетох за един ден...Видях, че вече я има ѝ на български, но нищо не може да замени оригинала...Единственият проблем с превода е главният мъжки герой...В оригиналната версия той е Даниел, а в превода Дейниъл...(съжалявам за многото точки)

    ОтговорИзтриване