четвъртък, 1 декември 2016 г.

Честит Декември!

Честит Декември на всички!

Колкото и да е студено навън, това е най-топлия месец. Едно от любимите ми времена през годината.
Преди един или два дни валя сняг за първи път, така че освен това, честит първи сняг! А ако пък при вас още не е валяло, дано вали скоро, за да можем заедно да отпразнуваме идването на зимата, а заедно с нея и Коледа.

Днес имам много кратък пост, с който можем просто да се порадваме на прекрасното време, както и да ви разкажа за плановете ми за блога и канала за този месец.

Мислех да направя нещо като комбинация от Блогмас и Влогмас - тоест да редувам да качвам тук и в канала всеки ден, но осъзнах, че няма да имам физическата възможност да го направя.

Първо, ако не сте се абонирали за канала на блога, можете да го направите тук, за да не пропускате нито един Коледен клип.
Едно от нещата, които искам да заснема е клип с книги на Коледна тематика. Това вероятно ще се случи след петнадесети Декември. Искам да заснема DIY клипче, но няма да издавам какво - освен, че отново ще е на книжна и Коледна тематика. За него даже вече съм си написала сценария ^^! Отваряне на BOPS, защото си го поръчах в деня, в който обявиха че ще е Коледен и вече горя от нетърпение да дойде. Вече имам сниман "пътешественически дневник (?)" или както предпочитам "travel diary" и трябва само да го обработя. Обмислям да запиша още видеа, но за тях няма да говоря сега. Те ще са или изненада или ще ги снимам спонтанно. О! За малко да забравя - ще снимам ревю на цяла прекрасна поредица, но не съм сигурна дали ще успея този месец или следващия.

Някои от темите, за които мисля да пиша, тук, в блога са Коледни песни, филми и сериали. Обмислям да направя и нещо свързано с храна - може би, любимата ми рецепта за джинджифилови сладки. Освен това ще направя класация с най-добрите коледни книги в уатпад. Всъщност идеите ми за блога в момента не са чак толкова много, но при мен всичко се случва в движение, така че можете да очаквате повече постове, отколкото съм изброила.

И последно, но не по важност, ще напиша Коледен разказ за историята ми в wattpad, "Ин и Ян - разкази и стихове". Можете да видите профила ми и творбата ето тук.

Благодаря ви, че изтърпяхте този безсмислен пост! Обичате ли зимата и Коледа и защо? Коя от темите, които посочих ви е любима?

Bye! And don't forget to blog...or something.

Няма коментари:

Публикуване на коментар