неделя, 16 октомври 2016 г.

EVOLution favourites

Здравейте! Днес съм ви приготвила нещо доста по-различно от обичайните си постове.
Огромен фен съм на Сабрина Карпентър, тя е любимата ми певица, без съмнение. И както и другите и фенове би трябвало да знаят, на 14/10/2016 излезе новият и албум - EVOLution. Реших днес да ви представя своите любими песни от него. Нещо като кратки ревюта на музикална тема - надявам се да ви хареса!

-On purpose
Очарована съм от клипа на песента. В комбинация с прекраснoто звучене на музиката на Сабрина е зареждаща с някак есенно приятно настроение. Както винаги и текстът не е за подценяване - наистина обожавам фактът, че тя пише сама всичките си песни. Наистина ми харесва и тембърът ѝ - ако слушате песните ѝ акустично, без auto-tune или слушате някой от cover-ите ѝ ще разберете. Както в повечето случаи песента е любовна. Просто я изслушайте и й се насладете.





-Thumbs
Мисля, че това е най-любимата ми песен от целия албум. Обожавам началото с леко класическо звучене, обожавам текстът оформен като скорогорка или игра на думи, обожавам цялата мелодия и обожавам посланието. Накратко - пее се за това как хората само "си въртят пръстите" (just twiddling their thumbs), което значи че не правят нищо. Има и една част, която също много ми харесва "защото работят за да им плащат еднакво" (cause they're all just workin' to get paid the very same). Харесва ми и онова "skiddly-de-da-dum", което звучи толкова сладко, че не мога дори да го опиша. Дотук вероятно ви звучи безсмислено и сигурно вече се чудите кое е онова послание за което говоря. И то идва - споменава се точно веднъж в песента и може би точно това го прави толкова въздействащо и уникално. "Don't be one of them people just twiddling them thumbs" (не бъдете един от онези хора, които просто си въртят пръстите). За да схванете нещата за които говоря, най-добре чуйте песента сами или погледнете текста и превода ако не сте "на ти" с английския.


-Shadows
Нежното и красиво звучене на песента искрено ме впечатли. Особено на фона на многото ѝ песни с ниски тонове, тази ми се струва някак лека и въздушна. Отново ми харесва текста. Имам чувството, че е целият за сънища и кошмари, за сенки и светлина. Срещат се толкова различни, но и еднакви в същото време, идеи. Бих слушала песента през зимата докато навън е студено, заедно с чаша чай или топъл шоколад, защото точно такова настроение ми навява. Ще се радвам да я изслушате - не мисля, че ще съжалявате!






Кои са вашите любими песни от EVOLution? А от песните на Сабрина, като цяло? А ако не сте чували певицата или албумът ѝ до сега, какво мислите?

Bye! And don't forget to blog...or something.

Няма коментари:

Публикуване на коментар