сряда, 19 октомври 2016 г.

October BOPS unboxing | Отваряне на Октомврийски BOPS

Здравейте! Ако все още има някой, който не е разбрал - имам канал в youtube!!! Йей! А първото клипче е разопаковане / отваряне на BOPS! Гласът ми звучи повече от отвратително, но се надявам, че ако игнорираме това, видеото ви харесва.


А ако пък ви мързи да го гледате, за което ви разбирам, защото и аз съм голям мързел, написах и кратка публикация тук ^^



Това е първият BOPS, който получавам и бях супер-хипер развълнувана. Първото нещо, което видях, когато го отворих бе красива хартия в цвят бордо (тъмно-червеникаво). Това е любимият ми цвят така, че тазмесечната кутия ми хареса още от пръв поглед. Мисля, че първото нещо беше малко лилавичко пакетче, в което имаше сладка висулка тиква. Вече я обожавам, закачих си я на фотоапарата и ме радва всеки път щом го погледна! Второто нещо, което изкарах отвътре беше малка красива кутийка. Вътре в нея намерих чоукър. От известно време се каня да си купя и съм изключително доволна, че са включили това - много е красив и вероятно ще го нося повече отколкото трябва. Ииии книгата беше та-ра-та-там-та-там... "Бляскавият двор" от Ришел Мийд. Преди не много време четох за нея в Интернет и ми беше минало през ума, че може би ще е тя. Изглежда ми много интересна и отива при останалите книги които ще трябва да прочета до края на месец Ноември, защото тогава, вероятно ще купя някои нови заглавия и други книги. По-късно отваряйки книгата да си я поразгледам открих вътре и два книгоразделителя. Един много хубав Хелоуински, направо го обожавам! Както и един - специално за Октомврийската кутия. Ако не греша, слагат такъв всеки месец и са много сладички ^^ И така, този BOPS страшно много ми хареса и много се радвам, че си поръчах най-накрая.












Не забравяйте да се абонирате за канала (от тук ), за да можете да виждате всички клипчета на книжна тема, DIYs, travel дневници и още какво ли не!

Bye! And don't forget to blog...or something.

Няма коментари:

Публикуване на коментар