сряда, 21 септември 2016 г.

Топ пет книги | Нов блог?! (съобщения)

Здравейте! Идва есента и с нея идвам и аз. Честно казано тези дни се чувствам, като самата есен. Все едно сезонът е душа и тя е решила да влезе в мен и да бъде есенна. Самата аз съм родена през есента, така че сезонът наистина ми е близо до сърцето. However, по този повод съм ви приготвила много нови постове, теми, и каквото още измисли шантавият ми ум.
Реших да направя поредица постове "Топ пет книги". Например "Топ пет дистопия книги", "Топ пет романтични книги", "Топ пет автори" и всякакви подобни. Така ще мога да правя кратки ревюта и да представям книги, които харесвам и бих искала да бъдат прочетени от повече хора.
За сега обаче няма да пиша такъв пост, тъй като ми се ще да прочета още книги, преди да правя класации.
Освен това мисля да "преместя" блогът в wordpress, тъй като начините за оформление там повече ми допадат. Ще поработя известно време с wordpress и ще го проуча. Ако ми харесва работата с него, наистина ще преместя блогът там. Ще прехвърля всеки един от предишните ми постове и ще съобщя и в този блог за преместването - ако в крайна сметка има такова.
Още нещо - това вероятно ще стане след месеци, но обмислям създаването на youtube канал за блога. Там ще качвам много рядко, главно vlog-ове и съобщения като това за блога и негови предстоящи промени и ъпдейти.
А и последно - почти три хиляди посещения на блога. Какво правите вие?! Благодаря ви много, обичам ви ^^
Bye! And don't forget to blog...or something.

Няма коментари:

Публикуване на коментар