понеделник, 19 септември 2016 г.

Книгите които четох това лято + Autumn to-reads (завръщането ми в блога)

ВЪРНАХ СЕ! Не няма така да се отървете от мен, просто това не става толкова лесно. И така следва още един книжен пост. Честно казано мислех да пиша за нещо по-сериозно, но реших да поизчакам и да го давам по-ведро като за завръщане. So here I am, пиша си книжен пост хихихи.
Все пак очаквайте този малко по-сериозен пост, скоро. 
(между другото в момента всичко, което съм отворила като прозорци в браузъра ми е книжно - booktube, goodreads и сайта на Егмонт откъдето смятам да си поръчвам ново книжлееее, плюс че съм отворила тефтерът / дневник за пътешествия и приключения на страницата с книгите. Не че някой го интересува де хдд)

Такам. Публикацията ще бъде разделена на три части - всички книги, които прочетох това лято (които не са особено много :') хд ) както и кратки ревюта на всяка от тях; current readings; есенният ми to-read списък.

Книгите, които прочетох това лято:


Окей, ще ги давам както съм ги писала в тефтера хдд

1. The secret garden
Каня се да чета тази книга повече от година и повече от година седи на рафта ми и най-накрая я прочетох. И наистина си струваше четенето. Чак ме е срам, че не съм я чела преди това. Книгата беше прекрасна, на моменти можеше да ти се доплаче, прочетох я на един дъх. Хареса ми начина по който бяха изградени героите. Накратко става въпрос за Мери, момиче което живее в Индия.  Няма значение на колко сте, прочетете я, ако не сте - горещо я препоръчвам!









2. Самодива
Имам ревю на тази, което можете да видите тук. Не знам какво друго да кажа - тази също ми хареса ужасно много и нямам търпение да прочета втората! Радвам се, колко много добри български писатели, има напоследък ^^



3. Фенка
Бях супер развълнувана за тази книга и не знаех какво да очаквам. Because I went completely blank about it. Развоят на събитията, беше малко бавен, но пък точно това я правеше лесна за четене. Видях ужасно много от себе си в Кат, макар и на моменти леко да ме дразнеше с някои страни на поведението си. Влюбих се в стила на писане на Рейнбоу и определено ще прочета още нейни книги в бъдеще с:










4. Алиса в страната на чудесата / Алиса в огледалният свят
Беше ми интересена, макар и леко скучна главно, защото не я разбирам. Не разбрах тази книга, изобщо, съжалявам. Имаше и доста прекрасни моменти, разбира се. Като цяло оценката ми е леко неясна. Смятам, че това е класика която всеки трябва да е чел, но от друга страна това е сложна книга и като цяло четете на собствен риск. хд Освен това "Алиса в огледалният свят" ми хареса повече от страната на чудесата, не знам защо, просто ми беше някак по-лека и приятна за четене.


5. Заедно на път
Нямах търпение да прочета книгата, тъй като настроението ми беше лятно и ми се пътешестваше и тази идеално се вписваше в цялата картинка. Накратко - в нея става въпрос за момиче Одън, което по модел на майка си не е особено социално. Тоест не че не е социално, но всички които не са като нея я дразнят, не харесва розовото и момичетата, които носят този цвят и мислят много за момчета - смята ги за празноглавки. Едно лято обаче решава да поеме малко риск и да прекара ваканцията си на различно място, при баща си, където животът ѝ и представите ѝ за него се преобръщат. Хареса ми как вървеше сюжетната линия, като цяло нямаше много неочаквани обрати, беше леко и приятно, типично лятно четиво. Радвам се, че отделих време да я прочета.



6. Малкият принц
Тази детска книжка поне разбрах. Аааах прекрасна беше, много тъжна накрая, но прекрасна! Shame on you, ако не сте я чели. Не знам какво повече да кажа за нея, ако обичате уж детски книжки, които ще ви накарат да опитате да премислите цялото си съществуване, просто си я купете, струваше към 4 лева, и я прочетете! И освен това - Карън Гилън+Малкият принц=Your argument is invalid











7. Илумине
Просто не знам какво да кажа. Бях толкова впечатлена от книгата, изчетох я за отрицателно време. Изключително ми хареса колко динамично се развиваше сюжетът, буквално на всяка страница се случваше нещо. Имаше непрекъснати диалози, които допринасяха за динамиката, а аз обожавам да чета диалози. Освен това оформлението беше невероятно - всяка страница представляваше различен хакнат компютърен документ. Имаше толкова много обрати и кулминационни моменти. А, да не говорим за героите - всеки един беше уникален, а почти се разплаках, когато КАЗИМ започна един вид да чувства и полудява. Хареса ми и колко много псуваха, макар и да беше цензурирано, беше супер забавно. Прочетете я, просто я прочетете - това е заповед! хдд Освен това нямам търпение да прочета продължението - Gemina. Облагодетелствана съм да мога да купувам книги от Англия директно на английски, така че ще мога да я прочета много скоро - няма да спойлвам нищо :з (забележете малкия сладък червен далек на картинката, толкова ме радва ;д)




8. Наследницата
Около година се канех най-накрая да я прочета цялата, тъй като след края на "Изборът" и историята на Америка, просто нямах сили и търпение за Идлин. Сега обаче имам и книгата някак вдъхва нов живот към поредицата. Радвам се, че най-накрая я прочетох. Ако и вие обичате дистопия книги, романи, романтика и така нататък, и на вас ще ви хареса! ^^





9. Doctor who: Magic of the Angels
Просто не ми бяха достатъчни два сезона и половина от Ейми, Рори и Доктора.















10. Хари Потър и философският камък
БОЖЕ МИЛИ В МОМЕНТА УМИРАМ ОТ СРАМ, ЧЕ ЧАК СЕГА Я ПРОЧЕТОХ. Ох да се поуспокоя. Не може да не сте чели Хари Потър, поне първата книга, всички знаем за какво става въпрос и колко е известна и прекрасна - няма да задълбавам в това. Просто. Отидете. И. Я. Прочетете. Веднага. Ако. Не. Сте. Браво на J.K. Rowling за уникалната книга *0*






11. Сезонът на злополуките
Книгата беше много интересна, но мнението ми за нея е малко смесено. От една страна много ми хареса, от друга не чак толкова. Много е сложно да го обясня. Идеята е гениална, обаче може стилът на писане на Мойра не ми допадна чак толкова... Само на мен ли ми се стори, че развоят на събитията беше прекалено предвидим - тоест по средата на книгата вече бях доста сигурна за...Елси. Да го кажем така без да го спойлвам хд Освен това ми се стори че прекалено кратък период от време бе описан прекалено...хм като разтягане на локуми леко, но не точно? Обяснявам прекрасно, не ми обръщайте внимание хд Като изключим това, се радвам, че я прочетох защото иначе мисълта, че не съм нямаше да ми дава мира. А и освен това - Беа и Алис I ship theeeem *0*


Ами мисля, че това бяха всички книги, които прочетох това лято, както казах са малко.

Currently readings:

~Three adventures of Sherlock Holmes
Като фен на BBC мини-сериала Шерлок, няма как да не прочета нещо на Артър Конан Дойл.
~Короната
Време е да разбера, кой ще плени сърцето на Идлин!
~ #Сподели
Randomly се мотах в книжарница с часове и реших да си взема книгата да я почета. Тоест не съм си я купила, четох я там и съм на трийсета страница, so far но ми харесва и вероятно ще я дочета.

 Autumn to-read list:

~Като за начало ще дочета тези, които съм започнала хд
~Алена Кралица
~Стъкленият меч
~Сезонът на костите
~Бухтичка
Тези книги съм си купила и определено ще прочета. Много се вълнувам за всякаааа ^^
~Girl Online: Going solo
Излиза съвсем скоро и просто нямам търпение ще откачаааа
~Gemina
Както и тазииии
~All the bright places
Толкова толкова толкова толкова много искам да прочета тази, просто. Не. Мога.
~Хари Потър и стаята на тайните
Както и следващите книги от поредицата.
~Beautiful Broken Things
~The Kiss
Вероятно няма да стане, книгата седи на рафта ми от месеци, просто не ми е интересна, но пък кой знае може и да намеря време за нея ;д
~Кажи ми три неща
~Miss Peregrine's home for peculiar children
~Изкуството да бъдеш мързелив
Окей, да това не е точно книга за четене, а по-скоро от типа "Унищожи този дневник" творчески книги, но пък това май е първата българска такава и съм много развълнувана да си я взема ^^


Така - този пост беше basically аз как fangirl-вам за книги, тук там говорейки на българо английски. Моля да ме извините, но пък такава съм си, такъв е и блогът ми с:
Bye. And don't forget to blog...or something.


Няма коментари:

Публикуване на коментар