петък, 11 март 2016 г.

Животът е винаги честен

Здравей, България! Добре дошла в моя блог...или нещо! За мен е чест да пиша за теб и хората, които живеят в теб.
Този блог е за... ами всичко! Вярвам, че всеки ще може да намери по нещо за себе си тук! Ще пиша за разни неща за живота, ще пиша рецензии на книги и филми, ще качвам свои фотографии и какво ли още не! Решила съм блога да е анонимен...
Да пристъпим към темата...
Колко често сте чували израза "Всяко зло за добро". Когато бях по-млада не вярвах в това. Може би някои от вас все още не вярват. Но аз вече вярвам и има причина за това.
Ще ви дам един много простичък пример със самата себе си.
Ако не се беше случило така, че аз няма от къде да намеря пари за нова камера, аз нямаше да започна да спестявам пари със светлинна скорост. Дори вероятно нямаше да създам този блог, тъй като той се появи горе-долу с идеята, че щом за сега няма да мога снимам мога поне да пиша. Дори хората, които срещам са изпитвали такива неща.
За това, животът е винаги честен.
И ние никога не допускаме грешки. Дори това, което правим да ни се струва грешно след време се оказва, че е било най-доброто възможно. Обещавам ви това!
Просто е важно да се научиш да виждаш ползите от всичко. Само така и само тогава ще осъзнаеш, че всичко, което написах е така.
Животът не винаги ни дава това, което сме искали. Но ни дава това от, което имаме нужда. А в крайна сметка, след време, се оказва, че това което животът ни е дал е точно това, което искаме.

Bye! And don't forget to blog...or something!

Няма коментари:

Публикуване на коментар